Service, consultanta si informatii tehnice

Loftrek ofera servicii de intretinere si reparatii la solicitarea beneficiarilor, chiar si dupa expirarea perioadei de garantie, pentru toate produsele pe care le-a comercializat.

service1Durata de viata a echipamentelor depinde in foarte mare masura de respectarea procedurilor de mentenanta si revizie prevazute de catre producatorii echipamentelor, proceduri prevazute in documentatia ce insotiteste echipamentele la achizitionarea lor.

Loftrek asigura piese si repere originale pentru toate echipamentele comercializate, atat in perioada de garantie cat si postgarantie. Piesele ce urmeaza a fi inlocuite se vor stabili de comun acord cu proprietarul echipamentului, dupa ce se realizeaza constatarea in teren de catre o persoana autorizata. Inlocuirea pieselor poate fi facuta doar de catre personal calificat si autorizat in acest sens.

Dupa stabilirea reperelor ce trebuiesc inlocuite, se trece la identificarea lor pe baza de coduri in cataloagele de piese de schimb ale producatorilor. Toti producatorii de echipamente de joaca si aparate de fitness ale caror produse sunt comercializate  de catre Loftrek, au cataloage pentru piese de schimb proprii, fapt ce simplifica procesul de comanda si preintampina posibilitatea unor comenzi eronate de piese.

Durata de livrare a pieselor poate diferi, de regula intre una pana la sase saptamani, in functie de stocul de piese existent in acel moment si durata transportului.

In fapt pasii sunt urmatorii:

  • service2Proprietarul echipamentului trasmite catre Loftrek o descriere a situatiei si fotografii cat mai detaliate cu echipamentul defect.
  • Loftrek cauta si identifica in cataloage piesele necesare. In cel mai scurt timp posibil (de regula in aceeasi zi), se comunica beneficiarului contravaloarea piesei / pieselor, modul si valoarea transportului pana la destinatia finala indicata.
  • Pentru a lansa comanda de piese, beneficiarul trebuie sa transmita catre Loftrek intr-o forma scrisa (email, fax) cererea de piese. Pentru validarea comenzii, beneficiarul va achita un avans minim de 70%, urmand ca la livrare sa achite diferenta.
  • In cazul in care piesa nu se afla in stoc, Loftrek va contacta producatorul pentru comanda.
  • Loftrek va trimite piesele de schimb beneficiarului, de comun acord cu acesta, prin firme specializate de curierat rapid.

In cazul unor situatii mai complexe, exista posibilitatea ca la cererea beneficiarului si achitarea de catre acesta a costurilor determinate de deplasare, personalul Loftrek sa efectueze deplasarea la fata locului in vederea diagnosticarii defectelor echipamentelor si stabilirea necesarului de piese pentru schimb.

Pentru mentinerea echipamentului la nivelul cerintelor de securitate, beneficiarul trebuie sa stabileasca un grafic de intretinere si sa numeasca o persoana instruita si autorizata in acest sens. Rolul acestuia este de a efectua lucrari de verificare si de intretinere ale echipamentului in conditii normale de utilizare.

Deoarece din motive de securitate legea interzice interventiile neatorizate asupra echipamentelor, Loftrek efectueaza la cerere reparatii, atat la echipamentele comercializate cat si la echipamentele furnizate de catre alti producatori.

service3

Echipele de montaj Loftrek au o vasta experienta in instalarea echipamentelor de joaca, experienta acumulata in 8 ani de activitate, la cele peste 200 de lucrari efectuate.

Reparatia echipamentelor poate fi asigurata de catre Loftrek, la cerere, pe baza de contract prealabil. Verificarile finale ale lucrarilor vor fi facute cu ajutorul calibrelor certificate, dimensionate dupa prevederile familiei de standarde SR EN 1176:2008. Acest fapt va asigura beneficiarul de faptul ca interventia s-a facut cu respectarea ultimei legislatii in vigoare.



Trust marks

© 2006 - 2016 Loftrek SRL